Шпильова Оксана Віталіївна
В 1992 році закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С.Пушкіна.Працювала вчителем російської мови та зарубіжної літератури.В 2010 році закінчила факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології Кам`янець- Подільського національного університету імені Івана Огієнка та здобула кваліфікацію «Логопед.Спеціальний психолог дошкільних та шкільних закладів».
З 01. 10. 2010 року працюю вчителем – логопедом ; спеціаліст другої категорії.
Життєве кредо: у кожного є крила для польоту, лиш тільки треба захотіть злетіть
Педагогічне кредо: «Мова – невичерпне джерело розумового розвитку дитини,скарбниця всіх знань.» К .Д. Ушинський.
Працюю над проблемою: «Використання різноманітних засобів, що сприяють корекції вад мовлення».
Актуальна проблема сьогодення – зниження мовленнєвого розвитку дітей.
Останні роки досліджень свідчать ,що кожна третя дитина страждає на затримку мовлення або його порушення.Тому найважливішим завданням є підвищення ефективності корекційно – розвивальної роботи та співробітництва логопеда,педагогів і батьків.
Як відомо,правильне мовлення надзвичайно важливе для всебічного розвитку дитини.У логопедичній роботі особливо важливе значення має ставлення самих дітей до занять над виправленням мовленнєвих недоліків .Зважаючи на це,потрібно зацікавити дітей і весь час підтримувати в них інтерес до роботи.Щоб дитина не стомлювалась від одноманітних тренувальних вправ під час занять доцільно використовувати відповідні дидактичні і мовленнєві ігри для закріплення правильної звуковимови.Завдяки різноманітним ігровим вправам дитина не тільки навчиться вимовляти певні звуки ,а й розвиватиме фонематичні процеси тощо.
Використання сучасних інноваційних технологій в освітньому процесі допомагає урізноманітнити робочий процес та пробуджувати і підтримувати у дитини інтерес до праці, підвищує мотивацію.
Головним завданням вчителя-логопеда є:
- діагностичне обстеження дітей з метою виявлення в них порушень усної та писемної мови,комплектування груп в залежності від діагнозу;
- здійснення навчально – корекційної роботи з дітьми – логопатами;
- надання логопедичних послуг(консультативної та методичної) вихователям ЗДО щодо запобігання та усунення порушень усної та писемної мови дітей;
- організація консультативно – освітньої роботи з батьками дітей,що мають вади мовлення.
Робота вчителя – логопеда базується на наступних принципах:
- індивідуальний підхід до дитини;
- взаємодія з вихователями і батьками;
- ігровий контекст занять- формування позитивної мотивації навчання.
Логопедичне заняття проводиться з використанням дихальних та артикуляційних вправ,вправ на розвиток дрібної моторики та психічних процесів.Також заняття включає в себе роботу над звуками мовлення(постановку,автоматизацію,диференціацію,введення в зв`язне мовлення),розвтиком фонематичного слуху,лексико –граматичним складом мови,зв`язним мовленням.
Чітко визначені тема,мета,обладнання,хід заняття.До кожного завдання чи гри підбирається відповідний демонстраційний наочний матеріал. Усі заняття проходять в ігровій формі.